Przyciągnij klienta

spotkać się z trochę większą rolą mężczyzn w tym zawodzie. Pomimo to nadal ta branża jest zdominowana przez piękniejszą płeć. Bardzo często kandydatki na hostessy chcą poprzez takie zajęcie nie tylko nauczyć się prezentacji, ale

Przyciągnij klienta Promuj produkty swojej firmy z naszą pomocą

Wyrabianie cennych kontaktów w branży hostess

Hostessy to najczęściej typowo kobiece zajęcie, chociaż ostatnio coraz częściej możemy spotkać się z trochę większą rolą mężczyzn w tym zawodzie. Pomimo to nadal ta branża jest zdominowana przez piękniejszą płeć. Bardzo często kandydatki na hostessy chcą poprzez takie zajęcie nie tylko nauczyć się prezentacji, ale przede wszystkim poznać osoby, które mogłyby załatwić im w przyszłości kolejne zlecenia. Wiele dziewcząt traktuje pracę hostessy jako swoisty wstęp do zawodu modelki, co często jest zgodne z prawdą. Wykonywanie pracy hostessy zwłaszcza przy organizacji wydarzeń kulturalnych może stanowić pewnego rodzaju doświadczenie dla takich dziewcząt.


Agencje hostess

Wiele osób, które chcą zacząć zarabiać jako hostessa podczas organizacji jakichś spotkań lub nawet przy promocji określonych produktów znajduje tego rodzaju zlecenia za pośrednictwem agencji hostess. Tego rodzaju agencje najczęściej pośredniczą pomiędzy osobą chętną do wykonywania tego zawodu a potencjalnym pracodawcą. Bardzo dużym ułatwieniem w tym zakresie jest tworzenie internetowych stron agencji hostess, na których osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą znaleźć odpowiednie kandydatki lub kandydatów na to stanowisko. Internetowe katalogi z profilami hostess sprawiają, że pracodawcy mogą wybierać nie tylko typ urody kandydatek na to stanowisko, ale także kierować się własnym gustem w wyborze hostess.


Targi motoryzacyjne w Poznaniu

Poznań Motor Show ? największa w Polsce impreza targowa branży motoryzacyjnej, organizowana co roku przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Stałą częścią wystawy jest salon samochodowy, na którym wystawcy prezentują swoją gamę modeli. W zależności od edycji, targom towarzyszą także dodatkowe salony, takie jak salon motocyklowy, salon karawaningu, czy salon lotniczy, a także dodatkowe atrakcje, takie jak np. rodzinne miasteczko bezpieczeństwa czy pokazy motocyklowe.

Przed rokiem 1992 wystawa motoryzacyjna była częścią głównych, czerwcowych Międzynarodowych Targów Poznańskich. Dopiero w 1992 roku miała miejsce pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Motoryzacji.

Nazwy Poznań Motor Show użyto po raz pierwszy w 2000 roku. Na tej właśnie imprezie ustanowionych zostało kilka rekordów: zaprezentowano ponad 300 modeli samochodów, wielkość ekspozycji wyniosła 59 tys. metrów kwadratowych, a liczba zwiedzających przekroczyła 117 tys. W roku 2001 targi odwiedziło około 100 tysięcy gości.

W 2003 roku odbyła się ostatnia przed kilkuletnią przerwą edycja Motor Show. Głównym powodem odwołania kolejnych edycji był kryzys na rynku nowych samochodów osobowych w Polsce, nasilający się od 2004 roku. W międzyczasie, od 2006 roku w Poznaniu zorganizowano kilka edycji Poznańskich Spotkań Motoryzacyjnych, czyli imprezy przeznaczonej stricte dla osób z branży motoryzacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Motor_Show_(Pozna%C5%84)